Golfi mängijad on ostujõuline ja otsustusvõimeline sihtrühm, kes hindab kvaliteetseid tooteid ja teenuseid. Golfivõistlused ja -klubid pakuvad brändidele võimalust jõuda täpselt sihitud publikuni, tagades kõrge ROI, pikaajalise nähtavuse ja tugeva ärilise mõju.Ärivõrgustik, suhted, aeg ja ruum: meie väljakutel mängib üle 600 ettevõtja ja tegevjuhi.
Golfiväljakud on tihti äritehingute ja otsuste tegemise paigad, kuna golf on sotsiaalne ja professionaalne tegevus, kus kohtuvad ärimehed, juhid ja otsustajad. Golfiväljakud on olulised ärivõrgustike loomiseks ja äritehingute tegemiseks.
Eften ja mõjukad Eesti ärimehed ostavad 129 miljoniga Kristiine keskuse, “Tegelikult tekkis mõte osta Kristiine keskus Viljar Arakasega golfiväljakul juunikuus üheskoos golfi mängides ja tore, et see nüüd sellise finaalini jõudis,”Ivar Vendelin. 19.11. Äripäev.
Toetus ja sponsorlus
Paindlikud paketid: nimi-, hõbe-, Golfiakadeemia toetus, alates 500€ kuni 50 000€.
Mängukogemus: green fee voucherid, hooaja mänguõigused, Green Cardi koolitused, sisestuudiopaketid Ettevõtteüritused: suvepäevad, golfidemod, kliendiüritused
Omanimelised võistlused: Unibet Invitation, Aegaon Open, Tradehouse Open, Joel Lindpere ja Erki Nool Open.
Reklaampinnad: rajad, lipud, golfiautod, ekraanid, kapid, Trackman draiving range.
Digiväljundid: uudiskiri, sotsiaalmeedia, koduleht, “Rauad kuumaks” golfipodcast.